Saturday, November 12, 2011

Dispirited

I am Britney Spears who lost her Justin Timberlake.
He is doing fine and i feel miserable.
I lost my spirit. I lost my passion to write. I lost my passion to blog. Even to do every other things.
I just feel like i have to breath and live another day.
I am stuck in this life.
It has been years and i have to move on.
Time goes by, you dont even notice, and its going to be an end for 2011 already.
But Im still like this.
I hope there is someone out there that can take me out of this misery i created on my own.
Maybe this is karma that turns back on me.
I am dispirited...

Ya Allah.... kuatkan hatiku...

3 comments:

  1. ko pikir psl dia ke chikuru?

    aku xpernah rasa mcm ko rasa.
    tp aku tau itu sakit.
    lagi pula kalau kita masih punya rasa utk dia.
    mesti pedih.
    sebab dia sdg menuju gerbang bahagia..

    jgn sedih,
    igt Allah dah tentukan jodoh kita.
    pasti.. Allah dah rancang yg terbaek buat kita. tinggal cpt atau lambat saja.

    byk kn berdoa. mohon pd Allah utk jodoh yg lebih baik.

    suatu ketika dlu..
    aku rasa keseorgan.
    teman² yg rpt kawen satu persatu.
    aku sedih sgt.
    aku takot akhirnya aku yg tgl sorg.
    lalu aku mohon padaNYA.
    tanpa henti setiap sujud.

    Alhamdulillah..
    memang Allah xpernah lupakan kita.
    dia hanya ingin menguji utk kita lbh mengingati dia.

    kasih syg Allah tu yg abadi.

    ReplyDelete
  2. komen kamu buat aku terharu. air mata rasa murah je... thanks shem....
    aku cuba terima ujian kecik ni...
    tapi apa-apa pun, aku tetap hamba-Nya yang lemah. kadang aku tewas jugak...

    ReplyDelete
  3. apa yg aku buat dlu ialah, bila aku rasa aku sorg, aku akan pikir aku silap sbb aku ada family, ada mak abah adak adikberadik. itu sudah sgt cukup bg aku.

    kita xkan dpt semua. TAK AKAN.
    ini bahagian kita utk hari ini.
    hari esok kita tak tahu, mungkin Allah tambah lagi benda lain.

    Allah tak suka org yg mengalah dgn dugaanNYA.

    belum tentu bila kau kawen dgn pilihan hati kau akan bahagia, belum tentu bila kau kawen kau dpt berbakti lg dgn ibu bapa.

    anggap ini peluang yg Allah beri utk ko cr ilmu bljr menjahit, melancong kemana yg ko nak, berbakti pd ibu bapa sementara mampu.

    * Allah akan bg ganjaran pd kita sekiranya kita selalu doakan yg terbaek utk org yg kita syg.*

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...