Tuesday, November 5, 2013

November


Assalamualaikum...

November datang lagi...
Bulan di mana aku akan menjadi officially lebih tua sedikit.
Lebih tua genap setahun.
Sebenarnya hari-hari pun menjadi lebih tua sehari...


Alhamdulillah...
Its new year untuk tahun hijrah. 1435.
Alhamdulillah... untuk tahun hijrah yang telah lepas, banyak juga achievements yang aku capai. Its not a big deal of achievement pun...tapi for me,to start itself adalah suatu kejayaan. Alhamdulillah....

Alhamdulillah...
Label impian telah selamat diorder, telah selamat dijahit pada beberapa helai shawl yang aku jahit sendiri. Even dah tepek pada baju sendiri juga. Kepuasan? Walaupun belum berapa banyak yang terhasil, tapi masya-Allah.... im so proud of myself...

Alhamdulillah...
Label yang aku tempah, sangat sangat seperti dalam gambaran dan design aku. The exact colour. The exact font. The exact size. Sangat sangat memenuhi expactation. Simple but yet elegant. Perggghhh... (ngkau chikuru kalau bab2 angkat bakul sendiri kendong ni memang terel la kan..)

Insya-Allah tahun hijrah 1435 berusaha untuk menjadi insan yang lebih cemerlang, gemilang, terbilang. Untuk maju lagi kehadapan.. lebih berusaha untuk menjadi hamba yang lebih baik kepada-Nya. Semoga dosa-dosa kita yang telah lepas,kita bertaubat atasnya, dan diampunkan Allah Taala yang Maha Pemurah lagi Maha Pengampun..

Hanya dengan izin Dia semua ini terjadi...



At this time, sedang mengalter curtain orang anto...
Sempat lagi blogging sambil alter curtain kan..
Currrlaass ko maria~~~


Salam maal hijrah 1435...


No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...