Wednesday, August 2, 2017

Dataran Merdeka

Disebabkan tinggal di dalam rumah burung, maka akan jadi sedikit rasa bersalah sekiranya anak-anak tidak dibawa ke taman memijak rumput-rumput hijau atau berlari bebas di atas tanah. Mengukur mall adalah lain kerana lantai mall bolehla dikategorikan sedikit sama dengan lantai rumah, cuma mungkin lantai mall lebih besar, lebar luas dan dia pun boleh bebas berlari lalu mommy sedikit heart attack bila anak-anak mula nak berlari secara bebas di celah-celah orang ramai.

Selepas sedikit percanggahan pendapat dengan sang suami yang nak bawa anak-anak main dekat indoor playground, maka suami mencadangkan kita pergi ke Dataran Merdeka. yeayy~~ i want green green grass by the river bebeh... Apakah indoor playgound, dah la mahal nak mampos, tiada tanah dan rumput dan bau alam sekitar untuk dinikmati. I hate indoor playground... Well, kalau dia takdela mahal sangat, i might re-consider this statement.







ni je gambar omak yang apak amekkan.
katanya cun dah gambar ni...
omak kecewa.
T____T


Baguihla kan.. ada taman boleh lepak malam-malam.. lek lek bawak anak main sambil tengok lampu-lampuan. Polis pun ada standby kat situ, so ada rasa selamat di situ... Kitorang tak lepak lama pun, cukuplah buat anak-anak rasa penat dengan harapan balik mandi terus tido.

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...