Thursday, October 11, 2012

Galaxy Note 2



I actually tak paham pun apa dia cakap. Yang saya tau, Note 2 dah keluar and it look awesomeness!!!!

Saya adalah peminat tegar Samsung Galaxy Note. Saya menelan air liur selama ini sewaktu melihat Galaxy Note keluar. Harga ya Rabbi i tak mampu~~~ memang jatuh cinta pandang pertama pada dia. Semasa orang mengatakan iphone2, iphone3, iphone new, iphone 18, s2, s3, ss2 segala, i dont care. I just want Galaxy Note. Note. Note. Note. Mengapa? Tak taulah. cinta pandang pertama memang begitu agaknya.

Sekarang Note dah keluar Note 2 pulak. Note 10.1 juge. tahukah bagaimana perasaan saya? Saya rasa saya sangatlah mahu menangis teresak-esak. Kerana saya mahu!!! tapi saya tak mampu~~~ Mengapakah dikau keluar Note 2 n Note 10.1?? Mengapa dikau melakukan daku seperti ini??? Dikau kejam!

I sentap ngn Samsung. Dengar citer harga Galaxy Note 2 ~ RM2.5k. T___T  <- menangislah ni!!!!

I adore you~~~
Yes you Note 2!


4 comments:

  1. kalo aku kaya..
    aku adiahkan ko.
    :|

    kalauuu laaa
    hahahahhaha..
    tp upahnya ko kena jahit baju aku FOC utk 10 helai.

    huahuahuahua ..

    kalau ada rezeki insyaAllah dpt. *wink *wink

    ReplyDelete
  2. wow.. 10 helai baru berapa... tp baju takde lining ah. aku sanggop! hahaha

    insya-Allah kalau ada rejeki. 1 hari nnt beb... huwaaaaa.... nangis!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah sy tlh berjaya memiliki note setlh pulun order kaw10 buln lps..syukur!TQ Allah!wlupn kuar iphone5 ka SIII kaa sy ttp mau note..tp mampu beli note I je laa..note II xdpt lor...

    ReplyDelete
  4. argh... entahla kenapa. kalau tgk org lain pakai iphone ke, SIII ke, langsung tak jeles. tp bila nampak org bukak NOTE depan mata, mmg rasa mcm hati kena robek punya jeles!

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...