Tuesday, April 3, 2012

Jelajah Pulau


hey ho...

welcoming April. Its the 3rd day of April already. Tonight i will be away again. Again? When is the before? haha... baru pulang dari Pulau Tioman minggu lepas. bertolak pada malam Isnin dan pulang pada hari Khamis lalu. Jumaat cuti menghantar cik putih ke saloonnya. mintak ganti stereng rack apatah pomen itu cakap. Saya pun ngak bisa sama itu istilah-istilah kenderaan. Hingga kini sudah patah kaki ngak ada budak gemok putih itu. tapi tak apa kerana malam ini akan away lagi. Bunyinya seronok bila away banyak kali. tapi bila lihat wang yang berterbangan, jadi kurang seronok. tapi kalau tiada yang berterbangan, maka tiadalah keseronokan itu. no pain, no gain.



entry ke Terengganu masih belum menemui jalan penamatnya. jangan risau (walaupun tiada yang risau), akan dihabiskan jua suatu hari nanti. jika tidak, tiada susulan entri-entri jalan-jalan yang lain. ngeh ngeh ngeh. 

Pergi Tioman buat apa? pergi diving weehooo... malam ini mahu bertolak pergi mana? pergi diving lagi weeehoooo... oklah. nak sambung buat kerja sikit. barang tak pack lagi ni. yang baru basuh haritu pun tak kering lagi nih. sekejap  lagi mahu cuba balik awal. kerja kerja kerja.... 

till we meet again. daaaaaaa~~~~

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...