Monday, May 14, 2012

Pesak Gantung dan Kain Lipat Batik


Setelah diteliti dan diamati, sudah lama rupanya tiada updates on my jaet-jaet aktiviti kan. Okaylah, update 1 entri on jahitan. This is what recently produk yang siap hasil dari pembelajaran dalam kelas. Sorry kali ni terpaksa up baju sendiri. Baju pesak gantung dengan kain lipat batik.

Dah jahit siap dah kain ni kat rumah lepas potong kat kelas. saya bajet bawak pegi kelas cikgu cakap, Good... kahkahkah. sekali tepi bahagian punggung tu kembang sikit. bila tunjuk pada  Cikgu N yang gojes,lemah lembut tapi tegas itu, dia suruh saya tetas balik. Masa itu rasa sedih, kecewa dan nak nangis. poyo kan? tidak lah sampai begitu. Itu hanya ekspresi yang mengover-over sahaja.

Saya cakap pada cikgu... "saya buat kain lainla cikgu. yang ni biar jelah. kat dalam takpe, tak nampak." Kamu tau apa cikgu cakap pada saya? Dia tak bilang apa-apa. Dia hanya beri jelingan menggoda and i terus scared. ok cikgu, i tetas. T__T

Maka inilah hasil akhirnya. Saya sangat berpuas hati dengan tailor saya! Hahahahahaha...





2 comments:

  1. cantekkkk nau.. kaler baju, cadar, cermin almari, kain langsir..

    combination yg gojes.

    hahahahahah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... thanks...

    ini adalah lokasi penggambaran yang dipinjam. kehkehkeh...

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...