Wednesday, January 23, 2013

Lagi-lagi menjahit

Im not sure whether i have post this or not. But i think not yet lah..

Kalau dah pun, tengok ajelah...

Projek yang dah lama siap sebenarnya. Kat fesbuk dah upload. Kat sini je takde kesempatan lagi nak upload. Kih kih kih...

Been busy at the office, and at my current life lately. Boss besau baru nak masuk bulan 2 ni. Hopefully he is going to be okay. Well, sejak masuk kerja dulu tak pernah tukar boss. Lain orang, lain ragamnya ye dak. Takut juga. Takut banyak benda kena revamp. Matilah jikalau begitu. keh keh keh...

Ok lah... lets chill with my previous project.

baju kurung biasa aje. just lengan n hujung leher aku jahit buat corak aje.

me n bunda (my friends' mom)
dah biasa panggil dia bunda
dari panggilan gedik-gedik terus melekat.
highlist is on baju bunda k.
banyak yang bunda komen. 
tp kain ni licin and aku plak tukang jahit amatur.
jadi bunda maafkan aje.
pakai sedap katanya. cuma komen dia :
basi jahitan kat dalam tak sama besar. kalau boleh, iron betul2.
(dia dah biasa hantar jahit kat cina. kalau bayaran sama mcm bayar cina, aku pun sanggup iron tekan habis2 bagi tak nampak line. KAHKAHKAHKAHKAHHAKPUIH)
siapkan beberapa hari je. sangat last minit punya kerja pun 1 hal juge.
kahkahkahkahkah





aku jahitkan 2 sarung bantal 4 segi (1 ropol, 1 takde ropol),
2 sarung bantal peluk, 
sarung tilam and selimut/comforter.

ini adalah projek yang dipaksa buat oleh kakak sendiri untuk baby girlnya.
dia main beli kain je pastu buat muka kesian.
aku yang bertungkus-lumus siang malam.
upah? pelempang sedas-dua.



No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...