Wednesday, October 8, 2014

Nursing Cover


Assalamualaikum.... 
phew... Sukar sungguh mencari masa sekarang ini. 

Dalam pada bizi kat opis dan tengah sarat barat nih, sempat lagi aku jahit nursing cover nih. Memenuhi hajat seorang teman yang nak jugak aku jahitkan nursing cover untuk dia.. Tak sampai hati nak tolak. Dari anak dia belum lahir dah riki tanya boleh jahit tak barut bedung. Tapi masa tu aku plak bizi nak kawen. Ke bizi layan mabuk-mabuk morning sickness.


Nursing cover corak meow meow

Nursing cover corak hijaukan bumi

with extra tali kat belakang
request from customer
anak dia buas katanya

tali extra tu disemat guna velcro

tadaaaa.....
a happy customer she is...


Ada 1 lagi tempahan tengah pending on the nursing cover. and plus my very own nursing cover pun tak jahit lagi. Ehehehehe.... oh ye... nak tepek 1 lagi la hasil jahitan sarat barat mak buyong ini...


My first ever bantal karipap.
Ni untuk baby sendiri...
:)




6 comments:

  1. Ehhh, jual ye.. nk beli gak leh x NC tu.. price??

    ReplyDelete
  2. MizzTina

    saya amek upah jahit je... dia ada benda keras tgh tu, nak peek a boo baby. kain biasanya saya minta customer sediakan. senang ikut citarasa nak comel2 yg macam mana. hehehe...

    ReplyDelete
  3. ohh..yeke? kain biasa guna jenis mcm mn.. benda keras tu kena sediakn sendiri gak ke? ehh, awk duk mn ye..

    ReplyDelete
  4. kain ikut kita la nak yg mcm mana. yg tebal sikit, yg cotton, yg corak2. ikut selesa kita mcm mana. benda keras tu saya sediakan.. kain je idok.. hehe.. awak email kita la ye... fieza_atoz@yahoo.com

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...