Friday, April 3, 2015

Sleepsuits baby


Itu hari pergi shopping baju anak kat GM Klang n Plaza Kenanga kan~~ Balik frust sikit sebab baju sleepsuits aphal mahal sangat. Macam tak harga borong pun. Jadi, dengan perasaan tak puas hati, bukak instagram. hashtagsleepsuits (#sleepsuits) terus...

Nampak amna_collection, terus tergoda dengan baju-baju dia. Sleepsuits sehelai rm26. Terus pm. terus whatsapp. terus pilih baju. Terus bayar. Terus tunggu posmen datang...


4 helai terus rembat.
aku amek 9-12months.
Kain sedap, sejuk, tak tebal. sesuaila cuaca kita..
tak sabar plak nak bagi dia pakai, tapi masih oversize ngn my baby


She like it too!!!

No baby.. Its not a food. 
Hujung bulan ni kita start makan ye...


Sleepsuits ni aku beli thru instagram. amna_collection. Comel-comel je baju dia. Yang reply whatsapp pun boleh tahan mesra orangnya. Parcel aku tak sampai-sampai, dia tolong call PosLaju tanya status. Sampai PosLaju pun call aku tanya dah sampai parcel ke blom. Boleh whatsapp dia  +6011 2064 6326. Parcel aku sampai, Kira trusted seller la kan... ngehehhee... 


Sudah 5 bulan ++
Cocok haritu, timbang dah 6.7kg.
Ni tengah bizi tengok babytv. Rancangan paling feveret dia, Charlie and the Numbers.





2 comments:

  1. waaaaa..semangatnya.. putih melepak..

    ReplyDelete
  2. aku suka beli romper. rasa mcm kemas sket. kalau pakai baju biasa tu asyik dok tayang perut ja hihi

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...