Wednesday, August 14, 2013

Selamat Hari Raya... Ho ho ho...


Aku sebenarnya sekarang telah termasuk dalam kategori orang yang kurang mengupdate blog atas kapasiti, perlukah aku tuliskan ini. Lagipun, blog busuk ni berapa kerat je orang nak ambik tahu pun. Tiada benda penting-penting sangat. Semuanya berunsur peribadi sukatiaku je nak tulis apa. Hahaha... Bukankah niat asal sekadar mahu mendokumentarikan apa yang terbusuk dalam hati dan terlalu-lalang dalam kepala? Sekarang kenapa berbunyi macam ketagih statistik? 

Okeh...

Banyak benda dah skip. Banyak benda sepatutnya aku plan nak tulis, tak tertulis jua. Nanti aku dah tua-tua lupa ingatan, sepatutnya boleh buka balik blog ni dan kemudian termangu-mangu sendirian sambil berkata "eh...aku pernah buat benda ni dulu? Gila rock aku dulu eyh... napa tak ingat ni?" Di kala itu, entah-entah link blog sendiri pun aku dah lupa.

Harini Syawal ke 7.
Hanya nak ucapkan 'Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.'

Walaupun lambat sudah, asal tulus ikhlas lahir dari hati.
Nak update pasal places and iftar. Tapi ni dah menjelang raya pula.
Nantilah, insya-Allah. Diusahakan.


Sekarang sibuk menyiapkan order orang. 10 barut dan 10 bedung. Mula-mula dah beli 10 untuk bedung dia, tapi dia macam tak berkenan dengan kaler. Baby girl katanya. Terus aku pergi borong lagi kain bedung kaler pink. Corak and pilihan kaler tak banyak sebenarnya. Jadi, bila dah girl, most of it kaler pink lah. Pilih la dik non. Makanya nanti, akan terhasillah few of ready made bedung. If ada sapa-sapa cari ready made bedung, roger me okeh! Ukuran - 1 meter. Anak buah aku 7 bulan pun masih boleh ikat dan bedung dia. insya-Allah boleh guna smp dia beso tapi takdelah sampai umur 10 tahun, harap maklum. Nanti aku uploadkan gambarnya bila dah ready.


Alhamdulillah, order untuk jahitan, tak putus-putus. Tapi pinggang dengan tangan aku plak yang macam nak putus menjahit. Asalkan tak putus harapan dah kira ok la kan?

Eh... sekali lagi... 'Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin' from chikuru with love. muahs. XOXO...

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...