Tuesday, October 9, 2012

Kurung lagi..


I have so much things going on. I have so much to write about sebenarnya... Tetapi ilham dan mood mengarang susah betul nak datang sekarang. so, for now, biarlah saya update the latest hasil tempahan yang siap sepenuhnya dan bakal di pos kepada customer yang berada all away from Langkawi. 

2 pasang baju kurung, zip belakang dengan button ladybird with kemasan leher mata lalat untuk anak-anaknya...



Aint it cute?



Ada lagi 6 pasang yang perlu disiapkan hopefully sempat siap before cuti raya haji...


7 comments:

  1. tapi kalo aku pakai mana la nampak..
    kan pakai tudung..

    eh aku jumpa ni..
    joint la chiku

    http://miera301.blogspot.com/2012/10/model-hijab.html

    ko layak lagi ni sbb memenuhi kriteria terutama yg umur 18-30.. eheheh

    ReplyDelete
  2. kalau sendiri pakai tak nampak, tapi puas hati sendiri. hahaha

    oit kau~~~ tetiba nak suruh aku jadi model plak ke? hahahaha

    ReplyDelete
  3. haha syok sendiri nanti ..

    ko kan pernah jd model..
    ada rupa..
    pi la masuk..
    aku support 110% heheh

    ReplyDelete
  4. aku nak masuk "Vokal Bukan Sekadar Rupa" lah.... boleh? hahahhaa

    ReplyDelete
  5. yg tu confirm ko xlayak..

    sebab ada rupa .. hahahha

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...