Tuesday, November 24, 2015

Happy Birthday to me


23 November 2015

Another year older. Yes. November babies are awesome! and of course i am a November baby. Baby sangat~~~

Tidak seperti besday suami, yang isterinya tak plan apa-apa langsung walaupun pada last menet, suami saya being a sweet him, tak plan apa-apa jugak. Tapi dia always take an effort to surprise and please me. Oh my. Tiba-tiba kecintaan jadi menebal talking about him. Kikikiki.. Ampunkan saya please~~~

So, balik kerja semalam, aku wasep dia tanya, 'nak makan apa?' as in nak tapau apalah. dia just reply, 'makan luar jom.'  Aku macam biasa memang ikut sahaja kaki dibawa melangkah ke mana. Tiba-tiba dah sampai ke Sixty9 Islamic Steakhouse Taman Melawati. Tempat cosy, makan sedap, portion banyak, memang kenyang dan puas hati.

Birthday Girl.
Girl sangat~~
Husband snap gambar ni then komen... "Gemoknya... "
Damn.

Oleh kerana kambing adalah pujaan hati, maka mestila oder kambing
Grilled Lamb Chopped.

Kids Fish Finger for baby
(kalau tak salah aku la)

papa punya set combo apatah.
rambut baby itu sila abaikan.
itu dipotong oleh kakak ipar guwe. nangis . T__T

Birthday Gift? Selain kitchen kabinet yang tengah tunggu nak pasang Jumaat ni~~ dapat melihat 2 makhluk kecintaan ini di depan mata, what else can i ask for? Syukur atas nikmat Allah s.w.t... 



No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...