Thursday, June 21, 2012

Kurung pesak gantung with kain lipat batik

Last week i deliver a baju kurung pesak gantung with kain lipat batik for my customer. Well, a friend actually.  Alhamdulillah, baru lepas belajar, saya beranikan diri untuk mencuba pada kain dan ukuran orang lain.


Kemudian, oleh kerana banyak kain lebih and saya pun dalam mood ingin mencuba,so saya cuba hasilkan a matching hairband. Hasilnya, saya hadiahkan kepada dia.

Alhamdulillah i got a happy customer...

A happy customer makes a happy me... 
-senyum-

2 comments:

  1. creative dan rajennnn..

    cayalah!!!

    weh langsir pon ko boleh jaet.. nak tempahhhh .. heheheh

    ReplyDelete
  2. hahahaa... langsir tu aku jahit sesuka je. belasah-belasah sendiri...

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...