Wednesday, November 21, 2012

Kurang sehat

Pagi tadi saya bangun awal macam biasa, sebab jiwa kacau mood menjahit tak datang. hahahaha... maka golek-golek atas tilam dan main game dalam henpon. Harini dapat pecah rekod yahooooo

Badan rasa panas. harap supaya demam supaya tak payah pergi opis dan boleh menjahit yahooo...  tiba pukul 7, saya pun bangun dan terus mandi. bukan untuk kebahkan panas di badan, tetapi adalah kerana sakit perut, nak buang air besar. alang-alang masuk toilet, saya pun mandi. biasanya 7.30 pagi baru nak mandi siap-siap g opis.

lepas mandi, lepak baring dalam bilik. rasa badan panas. okeh. kompem leh MC ni. 8.15 plan nak tido, tapi apakan daya mata tokleh lelap. rasa-rasa badan, kenapa macam tak panas dah ni? berbelah bahagi. nanti pegi klinik doktor kata tak demam punnnnn~~~sambil cebik mulut kat saya kata - "ellleeehhh...nak MC la tew". Maka ingat nak amek half day je sebab hati memang dah set nak duduk rumah je.

okeh cuti dah nak habis. sayang cuti. Maka dalam beberapa minit berputar-belit membuat keputusan, terus bangun, capai baju yang dah siap bergosok, carik tudung, gosok terus siap. sempat bancuh air nescafe sebelum pergi kerja. masuk kerja 8.30. 8.30 baru I keluar rumah. iye... sangat tidak berdisiplin punya buaya. 

Maka dengan ini, saya berada di opis. masih dengan harapan supaya esok badan panas supaya demam dapat MC 2 hari pun jadilah....


Saya akhiri dengan menghiburkan anda dengan video dari ustaz Azhar Idrus. semoga menjadi panduan kepada ibu bapa di luar sana. Hahahahahaha




2 comments:

  1. hahah.ada jugak yang berdoa supaya demam.

    aku ni hah,suami demam.aku plak rasa nak demam.

    ReplyDelete
  2. bukan doa nak demam sebenarnya. more to nak MC. T__T

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...