Pages

Wednesday, November 14, 2012

Hari Raya Haji 2012 - part II


Okeh... mari sambung cerita terbengkalai dari sini...

Malam itu kami berBBQ. BBQ nak cerita apa sangat ye dak? bakar-bakar, makan-makan, kenyang, uurrrppp... tidooo... hahahahha


proses memecahkan dara sotong itu

proses memecahkan dara si udang pula

sapa bakar sampai hitam sosej tu hah?

yummeh~~~

sotong yang tak diperap. dibakar begitu sahaja.
fresh giler sedapppp

sotong korban

tak lupa juga membakar ketam.
fantastic hingga cair pemegang pan itu...

pergh.... 
ini sedap sehingga ke tulang halkum 

diminum bersama kelapa pandan homemade
campur air batu dan aiskrim soda...
i tell u terangkat habis!

tukang-tukang bakar

minah salleh celup ni kena duduk dalam. layan ipad aje.
nyamuk. badan dia tak imune.

sitting like a boss only



anyway, kambing yang diperap olehku sebentar sahaja sudah habis. laku bagai kambing BBQ. letak sekejap atas meja dah hilang disambar. Sedap kata mereka. Ehemmm... 


Oleh kerana tukang amek gambar bias, hanya ambik gambar time bakar-bakar kat luar, maka orang-orang penting di dapur yang menyiapkan perkakasan telah terabai. Takpelah, bukan boleh tepek pun gambar tak pakai tudung.  Lagi kasihan gambar tukang amek gambar takdek pun. Hahahahaha..

To be continue~~~
waahhh... over! ada part 3. hahahhaa



No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...