Monday, August 13, 2012

Iftar at Paradiso, Titiwangsa


It was 4th August. 

Tempat diperkenalkan oleh salah seorang club member's. Adik kawan dia punya katanya. WOW! Kaya ko Seman. Muda-muda dah ada tempat macam ni. Agak menarik tempat dia. Di celah-celah kawasan kediaman kat area Titiwangsa. Tapi berpusing jugakla mencarinya coz dia ke dalam sikit.

Owh yeah... saya pergi bersama-sama rakan-rakan neo putih hitam saya. 

Alhamdulillah diberi peluang dan kesempatan untuk kami berkumpul berbuka puasa bersama-sama. Ada jugak teman-teman baru yang baru join. Ada yang saya belum pernah jumpa. tapi Alhamdulillah di atas minat dan kepunyaan kereta yang sama, maka kami diketemukan. Cewah. Ayat formal apakah ini?

Kalau dilihatkan pada menu kat page facebook dia, dia ada macam western-western kot. Sila la rujuk sendiri here. Tapi bersempena Ramadhan ini, diorang buat buffet steamboat and grill aje. Senang, ko datang, ko masak sendiri kalo nak makan ye Jah~~ Begitulah konsep steamboat and grill ini. Pilihan adalah tidak banyak, tapi mungkin berpatutanlah dengan harga dia RM35 only per head. 

I menyesal amek nasik. I harap I dapat makan ketam dengan lebih lagi. Tapi entah kenapa, napsu serakah tengok nasik macam sedap aje. lepas tu mee gemuk dia pun nampak sedap. amek juga. perut penuh dah sudah padan muka I. namun begitu, sayalah orang yang terakhir berhenti makan. Benci tau, diorang angkat pinggan masa pergi solat Maghrib kejap. Kalau tak, kompem I sambung!


sampai-sampai tak tunggu lama, terus terjah.

meja penuh!

duta produk. tgk la alas meja pun sama konsep ngn baju.

nyummm... terus rasa macam nak lagi

antara yang ada...

and we celebrate our club 1st Anniversary

antara yang hadir. ramai yang tak hadir.

Presiden bagi ceramah sempena pilihanraya yang akan datang.

masih memberi ceramah memancing undi.

ada jugak tempat lepak luar.


Mereka sambung TT dengan club Neo lain kat Titiwangsa lepas tu. Namun saya terpaksa beransur pulang. Maklumla tukang jahit amatur. baju sepuluh tahun baru siap. T__T.

Thanks for the time spent dear friends. Kawan-kawan yang saya baru kenali tahun ini. Namun sudah memberikan impak yang besar pada diri saya. Harap persahabatan terus berkekalan walau ada yang bakal mengundur diri dari club tak lama lagi....


Review for Paradiso :
Tempat nice. A home decor to an eating place. The surrounding is nice. private-cy.
Makanan : for the buffet, ok lah... What do you espek from RM35. Lagipun bulan puasa ni takleh nak makan banyak sangat. so rasanya FOR ME, walaupun tak banyak choice, tapi just nice untuk perut saya aje...

5 comments:

  1. kenapa gambar no 7 tu ko je yang kelihatan happy?

    ReplyDelete
  2. aku br perasan entry ni..
    wahhh rumah banglo ke weh?
    nmpk cam rumah?

    syoknya la berxtvt gini.
    aku dah stop dah sejak x active VF.

    ReplyDelete
  3. aku rasa ada lagi few entry yg ko tak perasan. yelah... ko kan bz skrg. hahaha...

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...