Wednesday, August 29, 2012

Selamat Hari Raya!

Halluwww~~~

Raya sakan kau Jah~~~... Mana pergi hilang terus nih? Hamboi kemain cuti ye... Keh keh keh... Saya start cuti dari hari Jumaat 17 Ogos sehingga 27 Ogos. 28 Ogos baru masuk opis. Bermakna jumlah cuti termasuk Cuti Hari Raya dan weken adalah berjumlah 11 hari. Sehingga adik di rumah pun konfius. Katanya "lamanya kakak cuti. Cuti tahunan ada 2 bulan eyh?" Hahahaha... Dia tak tau ke cuti tahunan saya ni dah hampir tamat tempoh dah ni...

Okaylah... Sebenarnya banyak giler nak update. Dalam kepala hotak ni dah nak hantar bermacam-macam signal pada jari untuk terus menaip. Tapi pabila jari dah menari-nari atas keyboard ni, susunan ayat tak berapa nak keluar plak. Cerita pasal program Iftar haritu tak habis tulis lagi, tetiba dah setel raya nak kena cerita pasal raya plak ke???

Takpelah, biarlah saya tertinggal keretapi sedikit. bila orang lain semua dah habis setel cerita pasal raya, baru saya masuk bab cerita beraya. Masa tu ntah tertulis ke ntah tidak.

Owh yea... quick update. 


  • Pc rumah dah ok yahoooo
  • Pertama kali bawak kereta, solo n single drive, ALONE from SP to KL. Alhamdulillah i make it!
  • Sampai rumah KL, tak sabar-sabar nak pasang try PC yang dah baiki, tetiba shot wayar letrik plak. Terpaksa panggil orang wiring untuk betulkan apatah yang shot. Melayang RM80.
  • Weekend ni parents nak turun KL plak. Harus shopping barang dapur. Beras,neskepe,gula pun dah habis!
  • Cant wait to continue my part-time job! To entertain people with the kain yang dihantar untuk tempahan baju kurung... 

Selamat Hari Raya Everybody.
Maaf Zahir Batin

Tahun ni omma and daddy beraya dengan bujang 4.
I am the only flower among the 3 monkeys.

The only baju raya saya (kurung pesak gantung) yang sempat saya siapkan.
Alhamdulillah tahun ni dah berjaya jahit baju raya sendiri.
Tahun depan jahit baju raya suami sekali. 
Suamiii????? Aminnn.....


5 comments:

  1. wewittt

    sbnrnye baru aku tau rumah kg ko sgt la bsr dan mewah.

    hikhikhik..

    welcome back anyway..
    drive sorg² from SP to KL 1st time pula tu. congrate !

    ReplyDelete
  2. oit...
    manade besar dan mewah der...
    nama pun rumah kampung..
    kt belkang2 tu dah rumah jiran dah tu...

    ReplyDelete
  3. suami?????

    hahaha.saje je.eh,aritu kata tak pandai lilit shawl.ni cantik plak aku tengok.terletak je..

    ReplyDelete
  4. ni sebab dah berazam nak pakai shawl jgk. kebetulan jumpa inner neck dlm almari kt umah. lilit2, pastu mcm.. ehhh...jadi plak! maka aku pun suka. hahahha

    ReplyDelete
  5. aku pun suka tgk.pakai la.cantik apa.

    ReplyDelete

Thanks for dropping out your thoughts...