Tuesday, March 5, 2013

Kenduri Kahwin



Sabtu lepas, pagi pergi kelas macam biasa... (ayat berbunyi macam tak pernah ponteng padahal dah 3 minggu tak pergi kelas).

Selepas kelas, aku menghadirkan diri ke kenduri kahwin instructor diver aku, abang Adee. Akhirnya Adee dan Kak Su telah selamat mendirikan rumahtangga. 

Pada mulanya, aku menjangkakan akan ada sesi bergambar pakai tank, dive suit segala dalam pool ke kan.. Maklumlah instructor kawin dengan Dive Master. Tapi buat kat masjid, pool wudhu' tu adalah...

Kenduri sangat simple. Sangat mudah. Sangat dituntut Islam. Nikah di masjid, kemudian disediakan makanan secara bersederhana di perkarangan masjid juga. tak stay lama pun coz parents turun KL menziarah pakcik yang sedang sakit. 

instuctor yang kawin dengan student-studentnya.
me n my friend,kenal masa amek lesen dive sekali

me n the pengantin..
napa ntah aku nyer pic mcm membongkok sangat


Alhamdulillah syukur Tabarakallah.Semoga perkahwinan ini diberkati oleh Allah swt.. Doakan giliran saya pula selepas ini ye para pengantin. Amin....


No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping out your thoughts...